Friday, December 31, 2010

Testimoni Pengguna

NAMA: PUAN NORIAH BT ISMAIL
TEL : 016-602xxxx (KERAMAT, K.LUMPUR)
PENGAKUAN:
Semenjak saya menggunakan SABUN SUSU BERAS CITRA, wajah saya bertambah cerah. Saya sukakan SABUN SUSU BERAS CITRA kerana buihnya yang banyak dan lembut. Ramai kawan saya menegur kecerahan wajah saya.


NAMA: PUAN RATNAWATI
TEL : 016-353xxxx (AMPANG, SELANGOR )
PENGAKUAN:
Saya seorang peniaga barangan kosmetik termasuk SABUN SUSU BERAS CITRA. Saya sudah berumur 54 tahun, wajah saya sudah ada tompok2 hitam. Setelah saya mencuba SABUN SUSU BERAS CITRA, tompok2 hitam di wajah saya beransur hilang. Jadi saya pun mempromosikan sabun ini kepada pelanggan2 saya.


NAMA: EN MOHD MUSTAFFA
TEL : 016-378xxxx (KAJANG, SELANGOR )
PENGAKUAN:
Setelah saya menggunakan SABUN SUSU BERAS CITRA, kulit saya menjadi lebih halus dan lembut. Ia juga berbau harum dan banyak buih serta baunya akan tahan lama selepas kita mandi. Sabun ini tidak berminyak dan melekit seperti sabun biasa. Ia juga akan membantu kita yang ada masalah bau badan.


NAMA: EN MOHD ROSDI
TEL : 012-3448xxxx (AMPANG, SELANGOR )
PENGAKUAN:
Setelah menggunakan SABUN SUSU BERAS CITRA, kulit saya menjadi tegang dan cerah. Sabun ini berkesan mengurangkan kesan2 jeragat pada muka walaupun baru menggunakannya untuk beberapa hari. Kesannya amat ketara hingga sering ditegur oleh kawan2. Kini saya yakin dengan produk ini dan akan terus menggunakannya.


NAMA: ROBERT ANTHONY
TEL : 016-844xxxx (KOTA KINABALU, SABAH )
PENGAKUAN:
Setelah saya memakai SABUN SUSU BERAS CITRA, kulit saya yang selalu kelihatan berminyak telah berkurangan. Bintik2 hitam di muka saya pun telah berkurangan. Saya suka sabun ini kerana keharumannya yang berbeza dengan sabun yang lain. Memang bagus bah!!


NAMA: JEFF
TEL : 012-866xxxx (PENAMPANG, SABAH)
PENGAKUAN:
Dengan meggunakan SABUN SUSU BERAS CITRA saya merasa segar sepanjang masa. Ianya juga berkesan menanggalkan kesan parut jerawat . Sabun ini juga dapat melembabkan kulit dan megelakkan kulit saya dari kering dan bersisik. Sabun ini juga menjadikan kulit wajah saya menjadi lebih cerah tanpa mengelupas.


NAMA: JAY
TEL : 019-873xxxx (SANDAKAN, SABAH )
PENGAKUAN:
Hobi saya memancing di laut. Selalunya bila pulang dari memancing, kulit muka dan badan akan terbakar dan kering. Ambil masa seminggu baru pulih balik. Tapi dengan SABUN SUSU BERAS CITRA, baru sehari sahaja kulit muka dan badan saya telah pulih kembali. Bau badan yang berbau ikan pun cepat hilang


NAMA: PUAN HULBAI BT JANARI
TEL : 017-381xxxx (JLN MASJID INDIA, KUALA LUMPUR )
PENGAKUAN:
SABUN SUSU BERAS CITRA telah menjadikan kulit saya menjadi lebih cerah dan tegang. Sabun ini juga boleh mengurangkan kesan jeragat pada muka walaupun baru menggunakannya untuk beberapa hari.

SABUN SUSU BERAS CITRA juga boleh mencerahkan bawah ketiak yang hitam dan ianya amat sesuai untuk seisi keluarga.


NAMA: RAJA NORLAILA WARTI
TEL : 012-6750xxxx (CHERAS, KUALA LUMPUR )
PENGAKUAN:
Selepas anak saya menggunakan SABUN SUSU BERAS CITRA, muka anak saya menjadi lebih cerah dan ia juga menanggalkan minyak, sel kulit mati dan kotoran pada muka anak saya. SABUN SUSU BERAS CITRA ini juga dapat menghilangkan kesan hitam pada bawah ketiak dan siku anak saya.


NAMA: PUAN FAZYLIN IZLYINA ILIAS
TEL : 017-321xxxx (CHERAS, KUALA LUMPUR )
PENGAKUAN:
Semenjak saya menggunakan SABUN SUSU BERAS CITRA, jeragat di muka saya mula hilang. Saya berasa amat gembira dan saya bertekad menjadikan SABUN SUSU BERAS CITRA ini sebagai kegunaan harian. Lagipun SABUN SUSU BERAS CITRA ini boleh dijadikan sumber rezeki.

No comments:

Post a Comment